Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво е това?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    тука можем да си развиваме теореми колкото искаш....
    ативаш на диагностика, и с/у 20-тина лева ти е мирна главата... и спираме да гадаем..
    Аиде със здраве
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от petio
      Като дам на контакт светва за около 1-2сек. и изгасва,тогава паля без проблем,но на няколко пъти не гасне и няма шанс да запаля
      В книжката си пише "авария инженционе." И на мен ми го направи тоя няколко пъти светва и не угасва и не пали. Първия път голям срам брах пред едно кафене. Оправи след размърдване на бушоните над акумулатора и релетата точно под него(специални благодарности на Alex555555 за съвета), предполагам че при печките пак са там тия бушони. Няколко пъти го правих с размърдване и наместване накрая ми писна и напръсках с контактен спрей всички бушончета и леглата им. След тази интервенция не се е случвало.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от petio
        Като дам на контакт светва за около 1-2сек. и изгасва,тогава паля без проблем,но на няколко пъти не гасне и няма шанс да запаля
        В книжката си пише "авария инженционе." И на мен ми го направи тоя няколко пъти светва и не угасва и не пали. Първия път голям срам брах пред едно кафене. Оправи след размърдване на бушоните над акумулатора и релетата точно под него(специални благодарности на Alex555555 за съвета), предполагам че при печките пак са там тия бушони. Няколко пъти го правих с размърдване и наместване накрая ми писна и напръсках с контактен спрей всички бушончета и леглата им. След тази интервенция не се е случвало.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #19
          Това ти е дюзата.На 156 JTD (комон рейл)колата никога не се пали с бутане.Само с ток.На мен ми се случи....бутнах малко защото нямах акумулатор и светна.Като си запалиш с ток свети малко и изгасва като се отпуши.
          Oще една дупка и се гръмвам с нож.
          156 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Това ти е дюзата.На 156 JTD (комон рейл)колата никога не се пали с бутане.Само с ток.На мен ми се случи....бутнах малко защото нямах акумулатор и светна.Като си запалиш с ток свети малко и изгасва като се отпуши.
            Oще една дупка и се гръмвам с нож.
            156 2.4 JTD

            Comment


            • #21
              Ами за Бензиновите двигатели какво е инжекцията ли е това?
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #22
                Ами за Бензиновите двигатели какво е инжекцията ли е това?
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #23
                  Да точно инжекцията е. Като дадеш ключа на MAR трябва да свети 4 сек. и после да си угасне.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • #24
                    Да точно инжекцията е. Като дадеш ключа на MAR трябва да свети 4 сек. и после да си угасне.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pifeca
                      Значи при мен Бобо каза след като мери нещо и налягане че ми е за раздвижване геометрията на турбото...
                      А твоята има ли променлива геометрия на турбото
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pifeca
                        Значи при мен Бобо каза след като мери нещо и налягане че ми е за раздвижване геометрията на турбото...
                        А твоята има ли променлива геометрия на турбото
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от trustworthy
                          Първоначално публикувано от pifeca
                          Значи при мен Бобо каза след като мери нещо и налягане че ми е за раздвижване геометрията на турбото...
                          А твоята има ли променлива геометрия на турбото
                          а според теб 2.4 JTD няма ли ?
                          sigpic
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD
                          Mazda CX-5

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от trustworthy
                            Първоначално публикувано от pifeca
                            Значи при мен Бобо каза след като мери нещо и налягане че ми е за раздвижване геометрията на турбото...
                            А твоята има ли променлива геометрия на турбото
                            а според теб 2.4 JTD няма ли ?
                            sigpic
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD
                            Mazda CX-5

                            Comment


                            • #29
                              Момчета, това е датчик на цялата инжекционна система , може да е от сондата до дюзите, за това най-добре отиди на диагностика.
                              156/1.9JTD/2000г.

                              Comment


                              • #30
                                Момчета, това е датчик на цялата инжекционна система , може да е от сондата до дюзите, за това най-добре отиди на диагностика.
                                156/1.9JTD/2000г.

                                Comment

                                Working...
                                X